28. huhtikuuta 2017

Harry Potter -kokoelma kasvoi taas!

No hups, menin ja hullaannuin. Mun ei ollut tarkoitus ostaa itselleni mitään, kun klikkailin netin auki. Nämä Harry Potter -aiheiset Funkot on ollut ikuisuuden loppuunmyytynä ja niitä on tosi harvoin tullut lisää – joten kun huomasin valikoiman täydentyneen, oli pakko toimia. Olin liian hidas, ja Pop in a Box UK sivulta ehti loppua Dobby, Hagrid, Snape ja Bellatrix – ne neljä joita olen eniten halunnut. Ehdin kuitenkin napata sieltä loput mitä halusin, vaikkakin pohdin pitkän tovin Villisilmän ja Siriuksen välillä. Siriusta olen kuitenkin nähnyt myynnissä monessa muussakin paikassa, joten päädyin Villisilmään eikä kaduta yhtään.

Empin valikoima näistä hahmoista on ihan huippu, mutta kaupan tyyriit postikulut tulee yleensä aina omien mahdollisten tilauksien eteen. Suomessa Funkojen hinnat ovat muutenkin korkeammalla, ja sitten siihen päälle vielä 7 euron postikulut, joten tulee nopeasti hintaa hahmoille. Pääsiäisen kunniaksi oli kuitenkin ilmainen toimitus, ja sekin tilaisuus oli pakko käyttää hyväksi – ja näin ollen naputtelin ostoskoriin Dobbyn sekä Potter -paidan, joka aiemmassa postauksessa jo näkyikin.

Pop in a Boxilla on käynnissä kampanja, josta saa 5 hahmoa hintaan £40. Empiltä tilattuna jäi Dobbylle hintaa 12€.

Uusista tulokkaista on vaikeaa valita omaa lempparia, mutta luultavasti kääntyisin Minervan puoleen. Luna on myös todella nätti. Omasta kokoelmasta löytyy nyt yhteensä 13 Harry Potter aiheista hahmoa, ja kaiken kaikkiaan funkoja löytyy yhteensä 18 (tai 19)! Vielä löytyy muutama hahmo mitkä on pakko saada, mutta jälleen kerran jäädään odottelemaan sopivaa tilaisuutta.

☆ Dobby, nro 17 // emp.fi
☆ Luna Lovegood, nro 14 // popinabox.co.us
☆ Neville Longbottom, nro 22 // popinabox.co.us



☆ Dolores Umbridge, nro 39 // popinabox.co.us
☆ Minerva McGonagall, nro 37 // popinabox.co.us
☆ Mad-Eye Moody, nro 38 // popinabox.co.us
























Onko teillä joku näistä hahmoista?
Ja jos teidän hyllystä löytyy Dobby, onko se minkä värinen? Oon hyvin hämmästynyt siitä että kuvissa se on aina näyttänyt normaalilta, mutta tämä mun versio on lähes pinkki. Onko mulla siis joku maanantaikappale, vai näyttääkö netissä olevat kuvat aina väärin? :-D 



2 kommenttia:

  1. Yhyy itken kateudesta :'DD popinaboxin kaikki Potter hahmot on taas loppu. :D Empillä ei ole Lunaa vieläkään vaikka sitä kaikista eniten haluaisin.. :( Mulla ei oo Potter hahmoista vieläkään muita kuin Hermione, Harry ja Dobby.. ja ainiin, mun Dobby on kanssa kyllä vähän pinkkiin taittava! Mutta en ollut edes ajatellut sitä, ennen kuin sanoit ja oli pakko käydä tarkistamassa. :D ... Tänään lähti tilaukseen Ron sekä Newt Scamander <3 Muita uusia hyllyn jäseniä onkin se Rory (Lorelai ei ole vieläkään saapunut tai edes lähtenyt!), Rouva pannu ja kippo sekä Daenerys Targaryen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, mun Dobby ei ilmeisesti sitten ole viallinen :D On kyllä kumma juttu tuo ettei se Lorelai edelleenkään ole lähtenyt sieltä, vois kuvitella että niitä ois tullut jo lisää. Ehkä sen hahmon suosio yllätti :D Rouva Pannu ja Kippo on niiiin söpöjä!

      Poista