31. tammikuuta 2017

Tammikuun luetut

Tammikuu vilisi ohi silmien ihan hetkessä. En ehtinyt lukea yhtään niin paljon kuin olisin halunnut, ja on ollut vähän kiire ihan koko ajan ja seuraava kuukausi tulee olemaan vielä kiireisempi. Oon aloittanut vihdoin ja viimein autokoulun ja sen eteen on kyllä saanut tehdä aika paljon töitä! Mä oon vähän sellainen tyyppi, että ihan sama vaikken tekisi mitään mutta jos joudun poistumaan useammaksi tunniksi pois kotoa - menee kaikki energia hetkessä. Onneksi kahden viikon päästä mulla on vähän niin kuin "vapaa viikonloppu" (alkaen keskiviikosta) ja aion niin olla vaan tekemättä mitään. Tuli myös jotenkin tää kuun vaihde ihan yhtäkkiä, enkä ollut yhtään valmistellut näitä postauksia ja nyt täällä koitan saada kiireellä jotain aikaiseksi.

Tammikuussa tuli luettua seuraavat kirjat:
Sara Shepard: Täydellinen (Valehtelevat viettelijät #3)
Kiera Cass: Valinta (The Selection #1)
E. L. James: Grey (Fifty Shades of Grey #4)
Rainbow Rowell: Eleanor & Park 
Maggie Stiefvater: Väristys (The Wolves of Mercy Falls #1)
Maggie Stiefvater: Häivähdys (The Wolves of Mercy Falls #2) 


2 kommenttia:

  1. Kiinnostavia kirjoja oot saanut luettu :) Itsekin olen lukenut nuo Maggien kirjat ja ne olivat tosi ihania!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista