10. elokuuta 2016

Kesän viimeiset ostokset

Tosiaan niinkuin jo aijemmassa postauksessa mainitsinkin, kesä alkaa nyt olla mun osalta pulkassa. En ole ikinä ollut mikään kesäihminen, ja oon oikeastaan ihan tyytyväinen kun tää vihdoin ja viimein loppuu. Mä kuulun just niihin syksyihmisiin, keiden mielestä on mukava laittaa takki ja kaulahuivi päälle. Toki olisin voinut jatkaa lomailua ihan mielelläni, mutta toisaalta taas kiva palata arkeen - että on kiva jäädä taas lomalle!

Tänään vihdoin ja viimein mun kauan odotettu Adlibriksen tilaus saapui. Kyseisellä kaupalla on selvästi ollut nyt jokin mua vastaan, kun aijemmin yks tilauksistani peruttiin koska "tuote oli loppu" - tein sen ilmoituksen jälkeen aikalailla heti kyseisestä kirjasta uuden tilauksen ja sieltä se tuli yhdessä päivässä perille. Kesän ajan niillä oli myös ne alennusmyynnit joista nämä postauksen kirjat on suurimmaksi osaksi ostettu, ja tätä tilausta sain ootella parisen viikkoa - kun kirjat lähetettiin yli viikon päästä tilauspäivästä. No jaa, se siitä, nyt ne on onneksi täällä ja oon enemmän kuin iloinen.


Charlaine Harris - Yllätyksiä haudan takaa & Väristyksiä haudan takaa



En suunnitellut ostavani näitä kirjoja ollenkaan, kun eka osa ei iskenyt ihan niin paljon kuin kuvittelin. Nyt kuitenkin kiitos alennuksien - päätin antaa näille uuden mahdollisuuden. Kiitos luojalle nää kirjat ei oo kovin paksuja, joten näiden lukemisessa ei mene puolta vuotta vaikkei näistä pitäisikään. 

Adlibris, 4.90€ /kpl

Anna Todd - After: osat 1-4

Postasin jo aijemmin After -sarjan ensimmäisestä osasta, ja mainitsin että kävin jo kaupassa etsimässä lisää niitä kuitenkaan löytämättä. Laitoin toriin ostoilmoituksen näistä, eikä mennyt kauaakaan kuin joku jo tarjosi näitä mulle. Olin tilaamassa näitä jo uutena, mutta maltoin mieleni ja jäin odottelemaan josko nämä löytyisi jostain halvemmalla. Myyjä halusi näistä eroon pakettina, joten nyt tuota ekaa osaa löytyy mun hyllystä 2kpl.

Tori.fi, 12€ yht.



Sophie Kinsella - Himoshoppaaja tähtien tiellä & Estelle Maskame - Kaipaan



Chick-litin puolelta lempikirjailijani on ehdottomasti Sophie Kinsella. Varsinkin tämä Himoshoppaaja -sarja on yksi lemppareistani. Niin kevyttä ja hauskaa lukemista. Tätäkin oon himoinnut vaikka kuinka kauan, ja nyt kun tämäkin sattui olemaan alennuksessa niin miksipäs ei. Kyseinen kirja oli myös kovakantisena saman hintainen, mutta tyydyin tähän pokkariin kun muutkin sarjan kirjat löytyy pehmeäkantisina.

Adlibris, 5.30€

Estelle Maskamen kirjasta puhuinkin jo aijemmassa luetut -postauksessa, joten siellä lisää tästä. Dimily -sarjasta on tulossa myös oma postauksensa. Tämä oli se kirja jonka ennakkotilasin, joka muka loppui ja jota sitten yhtäkkiä taas löytyikin.

Adlibris, 16.10€ (en oo varmaan ikinä ostanut näin kallista kirjaa ite)

P. C. & Kristin Cast - Kahlittu 



Ostin tämän kun luulin että olisin saanut Lumotun luettua ennen tämän saapumista, mutta en ees ole aloittanut sitä vielä joten tämänkin ostamista olisin voinut venyttää vielä myöhemmälle. Hirvittää maksaa tämän sarjan kirjoista kun en erityisemmin edes pidä näistä. En vaan voi lopettaa näiden lukemista. Apua. Don't judge me.

Adlibris, 7.90€

Gianna Sobol, Alan Ball & 
Karen Sommer Shalett - True Blood



Tämä. Kirja. On. Rakkautta.

Himoitsin tätä vaikka kuin kauan, mutta oli jälleen kerran mielestäni liian kallis - ja auta armias sitä ilon ja onnen määrää kun löysin tämänkin alennuksesta! Oon aijemminkin puhunut täällä rakkaudesta True Bloodiin, ja tämä kirja on ehkä parasta mitä mulle on tapahtunut hetkeen. Tässä kirjassa on siis reseptejä juomiin, kotiruokiin ja ravintolaruokiin. Täytyy myöntää etten varmaan ikinä tuu käyttämään tätä keittokirjana, mutta tämä on vaan niin kaunis (kuvitelkaa tähän huutoitkuemoji). Tämä opus on myöskin täynnä kuvia kyseisestä sarjasta, ja esimerkiksi kirjan ensimmäiset sivut on pelkkiä aukeaman kokoisia kuvia. (kaunistaaaaaaaaaaa!!)

Adlibris, 4.90€ (voitteko uskoa, alle viis euroa)











Damages, kaudet 1-5
Tunnetusti tätäkin oon miettinyt katsovani jo jonkun tovin ja ihaillut aina kaupassa tätä completea, ja nyt se on mun. Hih. Kodin 1 konkurssimyynti osottautui hyväksi mun kannalta koska löysin vaikka ja mitä.

Kodin 1, 15€

Nikita, kausi 4
Tästäkin puhuttu jo aikaisemmassa postauksessa. Lempisarja, johon vihdoin sain ostettua viimeisen kauden.

Kodin 1, 5€



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti