29. huhtikuuta 2016

Huhtikuun ostetut

Hellurei ja hellät tunteet! Vihdoin ja viimein tää ikuisuudelta tuntunut kuukausi lähestyy loppuaan, ja pääsen esittelemään kokonaisuudessaan mitä oon ostanut! Harmikseni kuitenkin tän kuukauden kirja/sarja/leffa -ostokset jäi älyttömän pieniksi, mutta lompakko kiittää ainakin. Tälläkin hetkellä tätä postausta kirjottaessa kello näyttäis olevan 1:19, ja oon päivystämässä täällä cdonin alennusmyyntiä. Viime marraskuussa Black fridayn aikaan sekosin ihan täysin ja hamstrasin vaikka ja mitä, mutta nyt en saa mitään ostettua.

"Ostaakko Game of Thrones -boksi vai ei????!!!??"
... "entä jos en tykkääkkään siitä ja tuhlasin 40€?"
.... "mua kyllä nyt jo hävettää etten vieläkään oo kattonut sitä"
..... "no entä jos tilaan ja sit palautan jos muutankin mieleni??"
...... "voiko aletuotteita palauttaa???????"

"On tuo uusin Nälkäpeli edelleen aika kallis......."
... "oon ostanut kyllä ne aijemmat julkaisupäivinä oikealla hinnalla, joten onhan toi aika halpa kuitenkin!"
.... "hitto, siihen tulis vielä postikulutkin jos en tilaa muuta"

"Käytänkö lahjakortin vai säästänkö sitä edelleen pahan päivän varalle??"

"Mitä jos tunnin päästä seuraavassa tarjousryöpyssä tulee vielä jotain parempaa?!"

"MITÄ TEEN?!!!!!!!!!!!????????11"

Ja loppujen lopuksi luultavasti huomaan kohta että kaikki mistä edes haaveilin on jo loppuunmyyty, koska en taaskaan osaa päättää. Tai vaihtoehtoisesti en ees raaski tilata mitään ja oon valvonut ihan turhaan. No jaa, mennään niihin aikaisempiin ostoksiin.

ADLIBRIS:
Bongasin alesta tuon J. K. Rowlingin kirjoittaman Siuntio Silosäkeen tarinat, josta oon haaveillut jo vuosia - siitä asti kun se julkaistiin. Hintaa sillä oli vaan 4.90€, joten oli aikalailla pakko tarttua tilaisuuteen. Oon paha ihminen, enkä halua koskaan maksaa postikuluja, joten tottahan toki mun piti siis tilata vielä lisää! Löysin onneksi tuon J. R. Wardin Rakastaja -vihdoinkin kirjan hintaan 9.90€ ja nappasin sen mukaan sen kummempia aatellen, en oo nimittäin törmännyt tohon kirjaan missään noin halvalla hinnalla.

+ sain vielä muutaman killingin opiskelijana alennusta, joten nää jäi maksamaan yhteensä vaan 13€, ei paha.

Oon nyt kauheella vauhilla kahlannu läpi BDB -sarjan 10. osaa, että pääsisin vihdoin lukemaan kokonaisen kirjan pelkästään Qhuinnista ja Blaysta. Ship it.


CDON.COM:
Luottokauppa, joka vie multa joka kuukausi rahaa. Katoin muutama viikko sitten Vampyyripäiväkirjojen vitoskauden loppuun, ja siinä itku kurkussa sitten tilasin heti tän kutoskauden koska oli pakko-saada-se-heti-ja-katsoa-koska-halusin-saatana (käytin tähän alekoodia ja lahjakorttia, hinnaksi jäi 12.95€), ja kun se tuli - en edes katsonut sitä! Tälläkin hetkellä Green Fridayna tää kyseinen kausi on alle 10 euroa, ja no mua ärsyttää. Ahneella on paskanen loppu. No kuitenkin, kyllä tän aika vielä joskus koittaa, ei vaan oo ollut sellasta fiilistä vielä. 

Tilasin myöskin Koston tuotantokaudet 1, 2 ja 4 hintaan 27€ kaikkien mahdollisten alennuskoodien kanssa. Ostin aijemmin käytettynä kaudet 3 & 4, mutta onnistuneesti neloskausi olikin aluekoodi ykkönen joten täytyi ostaa sekin sit uusiksi. No joo, maksoin niistä jopa 2€/kpl, joten ei onneksi iso menetys.


Nyt tällä hetkellä on kirjoitettuna valmiina myös huhtikuun luetut -postaus, mutta tunnetusti unohin kuvata pari kirjaa joten sen julkaisu tuleekin sit myöhemmin. Palaillaan astiaan viimeistään siinä vaiheessa kun esittelen mun mahdolliset green friday ostokset, jos niitä sattuu tulemaan!

Sormet ristiin että tulis kirjoja alennukseen!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti