29. huhtikuuta 2016

Huhtikuun katsotut: paras tv-sarja

Tässä kuussa mä oon katsonut mm. Criminal Mindsiä, Modernia perhettä, Blue Mountain Statea (voi jeesus) ja RuPaul's Drag Racea. Vaikka Criminal Minds onkin yks lemppareista, löytyi tässä kuussa mulle ihan uus tuttavuus johon ihastuin heti.


Kuukauden paras sarja on

Ainut asia mikä tässä harmittaa, on se, etten oo kattonut tätä aijemmin. Katoin about viikossa kaikki 6 kautta Netflixistä, ja voi rakkaus. Katoin tammikuussa kaikki kaudet Frendejä, ja niiden loppuessa lähin hakemaan jotain samanlaista. Halusin löytää hyvän ja hauskan sarjan, jonka jaksot kestää sen 20 minuuttia. Ja no, sit se löyty.

Kaikki tän sarjan henkilöistä on samaistuttavia, mutta eniten koen samaistuvani Mannyyn, joka muuten on ihan mun ehoton lemppari! Voiko kukaan lapsi olla noin... oikeassa? (tai hauska)

Lemppareita on myös ehdottomasti Cameron ja Gloria! Oon saattanut ehkä hiukan rakastua Sofia Vergaraan, enkä tuu varmaan ikinä unohtamaan sen aksenttia.



Oikeasti parasta tässä sarjassa on kuitenkin Haley ja Andy. 



"Hey, that thing you said before about me deserving better, 
you just meant, like, in general, right? 
You weren’t thinking of anyone in particular?"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti