18. huhtikuuta 2017

Löpinää ja elämän väliaikatietoja

Mitä kuuluu? Mitä tapahtuu? Mitä, missä ja milloin?

Olen maininnut useampaan otteeseen (tietääkseni) että meillä alkoi kotona remontti, jonka vuoksi oon asunut nyt pari viikkoa evakossa muualla. Mulla ei ole täällä puoliakaan tavaroistani mukana, enkä oikeastaan ole voinut tehdä mitään järkevää. Ei myöskään ole ollut kotoisa olo, ei ole tehnyt mieli lukea joten olen vaan viettänyt suurimman osan ajasta katsellen tv-sarjoja. Hyvä puoli on se, että päästään muuttamaan takaisin kotiin jo tän viikon perjantaina!

Blogi täytti vuosia 13.4. jonka unohdin ihan totaalisesti, vaikka piti keksiä jotain erikoista sen kunniaksi. Laitan tämän unohduksen myös tämän remonttihässäkän syyksi! Muutama postaus odottaa myös viimeistelyä, mutta taidan suosiolla jättää niiden julkaisun loppukuulle eläen siinä toivossa että silloin olen jo asettunut mukavasti omaan huoneeseeni. Yritän siis parhaani mukaan päästä takaisin normaaliin postaustahtiin. Tosin tämä säätäminen ei ole loppu remontin jälkeenkään, sitten täytyy hommata uusia huonekaluja entisten tilalle ja purkaa kymmeniä laatikoita jotka on täynnä rojua josta en osaa luopua. Kirjahyllyjen järjestämiseen menee luultavasti kans oma pieni ikuisuus, onneksi sen järkkääminen on ihan hauskaa hommaa.

Mutta sitten numeroita ja listauksia!

Olen lukenut 16 kirjaa, joista 3 olen lukenut jo kerran aiemmin.
Olen katsonut 34 elokuvaa, joista 14 olen katsonut aiemmin useampaan kertaan.
Olen katsonut 32 tuotantokautta, joista 8 olen katsonut aiemminkin.

Vanhin elokuva jonka olen tänä vuonna katsonut on The Breakfast Club vuodelta 1985.
Uusin elokuva jonka olen tänä vuonna katsonut on iBoy vuodelta 2017.

Olen ostanut & saanut tänä vuonna yhteensä 27 kirjaa, joista olen ehtinyt lukea vaan 9.
Niistä odotan eniten Diana Gabaldonin kirjasarjan lukemista.

Keskimäärin katson 34.4 jaksoa viikossa, ja tähän mennessä vuotta olen katsonut 564 jaksoa. Tosin mukaan ei ole laskettu niitä sarjoja joita olen katsonut satunnaisesti telkkarista.

Tällä hetkellä seuraan tvstä näitä sarjoja:
 Survivor, kausi 20
 Modern Family, kausi 8

Tällä hetkellä katson netistä näitä sarjoja:
 Parks & Recreation, kausi 3
 Friends, kausi 9
 Skam, kausi 4

Vaikka numerot muuta osoittaakin, silti olen monesti löytänyt itseni istuskelemasta tylsistyneenä ilman mitään tekemistä. Koskaan ei myöskään ole mitään katsottavaa, ja juuri silloin kun olen pakannut elokuvat laatikoihin ja vienyt ne konttiin – haluaisin katsoa sieltä jotain. Mun oli tarkoitus vuoden alussa alkaa kirjoittamaan kuukausittain myös tv-sarjoista joita olen katsonut, mutta sitten se vähän jäi. Jos yhtään kiinnostaa, niin voisin niistäkin löpistä joskus tarkemmin.

Tää nyt oli vaan tämmöinen täytepostaus ettei koko blogi vaan vajoa loppuunsa. Ostin coolin Potter -paidan, joka olikin väärän kokoinen mutta pidin sen silti. Mitäs teille kuuluu? :--)


4 kommenttia:

  1. Mullakin on aina ongelmana se, että tuntuu etten oo tehnyt yhtään mitään ja pyörittelen vaan peukaloita. Silti paljon tulee katottua sarjoja ja jaksomäärä osoittaa muuta kuin peukaloitten pyörittelyä :D

    Mutta kiva postaus se on tämmöinen löpinäpostauskin välillä! :) Tsemppiä muuttoon, ne on aina rankkoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätyin tuosta jaksomäärästäni (ja elokuvamäärästä myös) koska tosiaan on jatkuvasti sellainen fiilis ettei ole tehnyt mitään! :D

      Kiitti tsempeistä, muutto taputeltu – remontti edelleen vähän kesken... Pitihän se arvata että nämä rempat aina viivästyy syystä tai toisesta :D

      Poista
  2. Mjaataaaaa, 32 tuotantokautta? Jos en ihan väärässä ole niin taitaa itselläni olla katsottuna 27 kautta. Parks&Rec on mainio, kuka on sun lemppari?

    Haluaisin kans toisen Potterpaidan (nyt mulla on yks jossa on Tylypahkan logo), onko tuo mistä hankittu?

    Täällä ainakin yksi sarjapostauksista kiinnostunut, henk.koht. sarjat ja elokuvat lähempänä omaa sydäntä kuin kirjat. Mukava blogi, täytyy jäädä lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hurjalta, todellisuudessa on sitä joskus enemmänkin ehditty katsomaan :D

      Hmm, täytyy sanoa että Andy ja April on huippuja kyllä! Pidän kyllä myös Tomista. Ja Jerrystä! Voi että, vaikea kysymys.

      Paita on EMPiltä. Huippua, jos sarjapostaukset kiinnostaa! Täytyy ehkä alkaa kirjoittelemaan niistä enemmän. Kiitän kehuista ja tervetuloa joukkoon! :)

      Poista