3. marraskuuta 2016

Lokakuun ostoksia: tv-sarjat

The Big Bang Theory, kausi 8
Kyseisestä sarjasta oon postannut aijemminkin, mutta ihan huippu! Rakkaalla lempparikaupalla oli jälleen tarjous että 2kpl sarjoja 15e, ja tartuin heti heikkona ihmisenä tähän. Muistaakseni tämän oikea hinta oli jo itsessään yli 16 euroa, joten pakkohan mun nyt oli. Odotin tätä tilausta viikon saapuvaksi ja perjantaina kuvittelin että pääsen katsomaan tätä - mutta no tietty sekin meni pieleen eikä pakettia kuulunut vielä perjantainakaan perille. Olinpas siis perjantaina äkäisempi kuin nälkäinen karhu, mutta siitä selvittiin, huh! 

CDON: n. 7,50€



Glee, kausi 4
Ja toinen sarja tuohon aijemmin mainitsemaan kampanjaan oli tämä! Glee on mulle vähän sellainen heikko kohta ja oon ehkä hieman jopa hävennyt sitä kuinka paljon pidän tästä. Tää menee vähän samaan kastiin Pitch Perfectin kanssa, oon suuri cover -biisujen ystävä joten onko mitään parempaa kuin kokonainen sarja pelkästään niitä? 

CDON: n. 7,50€



Mr. Robot, kausi 1
Mainitsin tästä sarjasta siinä postauksessa, jossa kerroin sarjoja minkä katsomista en malta odottaa. Löysin tämänkin alennusmyynnistä, joten pakkohan se oli - jälleen kerran. Oon katsonut nyt pari jaksoa ja tykkään tästä kyllä tosi paljon. Ei vastannut ihan odotuksia, mutta uskon tämän paranevan kunhan pääsis kunnolla vauhtiin. 

Kodin 1: n. 9€



Two and a Half Men, kausi 9
VOI RAKKAUS! Miehen puolikkaat oli ensimmäisiä sarjoja mitä ostin itselleni joskus aikojen alussa. Tää oli ihan mahtava, ja oon muistaakseni katsonut ekat kaudet useampaan kertaan. Kahdeksas tuotantokausi oli viimeinen missä Charlie oli mukana, ja siitä hieman masentuneena totesin etten halua katsoa sitä enään enempää, varsinkaan kun Ashton Kutcher ei koskaan oo mikään lempparinäyttelijä ollut. Bongasin tämänkin alennuksesta ja päätin antaa uuden mahdollisuuden - ja hitto, tää oli nyt melkeen parempi kuin sillon Charlien aikaan. Harmittaa hieman etten ostanut alennuksesta kuin tämän yhden kauden, koska myöhemmin kun niitä menin hakemaan niin ne olikin jo myyty loppuun. Täytyypä siis ostaa loput ihan oikealla hinnalla. 

Kodin 1: 3€




Nyt mulla on taas vaihteeksi semmoinen fiilis etten hitto soikoon osta yhtään mitään, ja säästän loput rahani Black Fridayta varten (ja joulua). 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti