3. marraskuuta 2016

Lokakuun ostoksia: kirjat

Taisin viimeksi elokuussa postata uusista kirjoista mitä ostin, joten nyt on vihdoin korkea aika esitellä niitä lisää! Mun ostokset on ollut muutaman kuukauden pelkkiä sarjoja, joten voitte kuvitella kuinka innoissani olin kun sain tässä kuussa jopa ostettua kirjoja. Ei oo jotenkin ollut sellaista tarvetta ostaa niitä lisää, varsinkin kun aloin lukemaan Sookie Stackhouse -sarjaa uudelleen alusta ja lukemista on niiden osalta riittänyt enemmän kuin hyvin. 


Glen Duncan - Viimeinen ihmissusi & Ihmissuden morsian


Itseasiassa en oo kuullut keltään tästä sarjasta oikeen mitään. Yritin myös Goodreadsissa katsoa että mitä mun kaverit on pitänyt tästä, muttei kukaan ollut lukenut tätä! Eka osa oli muistaakseni saanut ihan hyvät arvostelut joten ostin kun halvalla sain. Tottakai lisäsin ostoskoriin myös tuon kakkososan, ihan vaan sitä varten että jos tykästyn ja rakastun niin mun ei tarvitse odottaa toista osaa vaan saan lukea sen heti. 

Adlibris: 6,70€ ja 7,90€

Mats Strandberg ja Sara B. Elfgren - Piiri & Tuli


Tästä sarjasta oon jopa kuullut ihmisten puhuvan ja tästä mun Goodreads -kamut oli antanut ihan hyvät arvostelut. Jostain syystä oletin näiden olevan ohuita kirjoja, ja järkytyin hieman kun tajusin että nämä on verrattavissa joko Raamattuun tai Pottereihin. 

Adlibris: 5,30€ ja 5,80€

Agatha Christie - Kymmenen pientä neekeripoikaa


Ja no tämänhän tietää kaikki. Tai no ainakin pitäisi tietää. Oon metsästänyt tätä jo jonkun tovin ihan vaan yleissivistyksen vuoksi. Tästähän on sellainen nätti uusi painos, mutta tietty mun kohdalle sattui tämä vanha (mutta älyttömän hyväkuntoinen) opus, tällä rumalla kannellakin vielä. 

Kirppari: 0,50€

Michael Katz Krefeld - Kadonneet (Ravn, #2)


Tästä olin ihan pähkinöinä kun näin tämän kirppiksellä! Tykkäsin siitä sarjan ensimmäisestä osasta älyttömästi, ja oon monesti meinannut ostaa tämän ihan uutena. Ravn -sarja pääsee ainakin omasta mielestäni parhaat dekkarit -listan kärkeen! Onhan nämä kirjat myös ihanan erikoisia, kiitos noiden mustien sivujen. Oon niin pihi että jopa tuo kolme euroa tuntui tosi paljolta, mutta nappasin tän silti mukaan sen suurempia pohtimatta tai edes katsomatta missä kunnossa tämä oli. 

Kirppari: 3€


Jody Revenson - Harry Potter: Suuri hahmokirja


Tää oli kyllä ihan extempore -ostos, vaikka oonkin katellut tätä jo useamman tovin ja miettinyt ostamista. Tottakai tämmöisenä Potterheadina täytyy löytyä hyllystä kaikki siihen liittyvä, joten tiesin kyllä että jossain vaiheessa tämäkin tulee ostettavaksi. Jos oikein muistan niin näistä Jodyn kirjoista multa puuttuu ainoastaan tuo Suuri maaginen arkisto - jonka luultavasti viimestään jouluksi hommaan itselleni. Lähdin hakemaan ihan eri kirjaa Kärkkäiseltä, joka oli kuitenkin loppu niin ostinpas sitten tämän. Jep.

Kärkkäinen: 24,90€

Siinäpäs oli ne ostokset! Yhtäkään näistä en oo vielä ennättänyt lukemaan, mutta suunnittelin pitäväni 24h lukuhaasteen, ja luultavasti siinä olisi tarkoitus lukea edes jokin näistä. Tosin en oikeastaan usko tuon haasteen onnistuvan, varsinkaan nyt kun siitä julkisesti mainitsin - jos historia toistaa itseään, kusahtaa koko haaste ennen kuin se ehtii edes alkaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti